|
www.speedrower.fora.pl Ogólnopolskie Forum Speedrowerowe
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
Senior
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Zielona Gora / Glasgow
|
Wysłany: Nie 2:45, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Oj tam, oj tam...pospawa sie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
therealhotrod
Junior
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/3
|
Wysłany: Nie 22:30, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
pamiętaj, sprzęt do spawania mam najwyższej klasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GZA317
Kadet
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 20:18, 06 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
na ryjbuk można ostatnimi czasy zauwarzyc nowosci techniczno/sprzetowe niektórych zawodników może niech kazdy wrzuca tu zdjecia swojego baja i specyfikacje, wiadomo nie scigamy sie w f1 zeby technologie były wielką tajemnica wiec fajnie by było gdybysmy zrobili cos takiego zeby kazdy nowicjusz wiedział co mozna by zamontowac do swojego baja:)
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi9
Senior
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: B98
|
Wysłany: Wto 18:51, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Rama: Bio Bike
Widełki: Zelek
Kierownica: Bio Bike
Korby: SHIMANO Deore XT 175mm
Suport: SHIMANO SM-BB70
Zębatka: SPECIALITES 30t
Wolnobieg: TrialTech 16t
Piasty: Novatec
Obręcze: BLACK DARTMOOR Raider
Szprychy: BLACK DARTMOOR
Opony: MAXXIS Larsen TT/SCHWALBE Rocket Ron (przód), Aligator (tył)
Łańcuch: KMC Z9200
Siodełko: Accent
Sztyca: -----
Obejma: Accent
Mostek: -----
Stery: Accent
Napinacze: BLACK DARTMOOR Lite
Pedały: Lukson
Owijki: Wilson
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artas
Weteran
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 20:25, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Łańcuch: KMC Z9200 |
Jakiś nowy, niewidzialny, model?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi9
Senior
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: B98
|
Wysłany: Wto 22:15, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Jo, ale ciiiiicho ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GZA317
Kadet
Dołączył: 19 Gru 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 22:29, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ooo i fajnie:) rower na 2012 czy jescze bedziesz coś zmieniał? dlaczego 30/16?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafi9
Senior
Dołączył: 26 Wrz 2009
Posty: 286
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: B98
|
Wysłany: Wto 22:36, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dodam naklejki jeśli oto chodzi ;p 30/16 bo chciałem coś cięższego niż 33/18, a z kolei 34/18 zdaje mi się takie 'zamulone', a 30/16 bardziej dynamiczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PKracing
kibic
Dołączył: 07 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:24, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Rama: Mielec
Widełki: MIelec
Kierownica: Archie Wilkinson
Korby: SHIMANO Deore XT 175mm
Suport: Aerozine
Zębatka: Truvativ 33T
Wolnobieg: Echo 18T
Piasty: Novatec
Obręcze: Spank Tweet-Tweet
Opony: Schwalbe cx pro (tył), Schwalbe Black shark mud 1.5 (przód)
Łańcuch: KMC
Siodełko: Troy Lee Designs
Obejma: GineYea
Mostek: Zoom
Stery: Modus H500XX
Pedały: Archie Wilkinson
Gripy: Token
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bajbus
Senior
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Zielona Gora / Glasgow
|
Wysłany: Czw 9:59, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Roznica pomiedzy 30/16 a 34/18 jest tak niewielka, ze jestem w stanie stwierdzic, iz roznica ta jest tylko stanem umyslu Pare osob sie pewnie ze mna nie zgodzi...no ok, waga zestawu 30/16 jest mniejsza, ale napiecie wywierane na lancuch jest kilkanascie procent wieksze niz przy 34/18, czyli mowiac wprost lancuch szybciej sie rozciaga (szczegolnie przy pologniwie).
Zeby Tobie zobrazowac roznice pomiedzy tymi dwomna przelozeniami - podcza spelnego obrotu korba na 34/18 robisz o 2,5 cm wiecej niz an 30/16
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gluchy
Kadet
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Czw 11:57, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Rama: Mielec
Widełki: Bio Bike
Kierownica: Home made
Korby: SHIMANO XTR FC-M985 175mm
Suport: SHIMANO XTR SM-BB90A FC-M980
Zębatka: Fabryczna od korby XTR 30z
Wolnobieg: TrialTech 16z
Piasty: przód: Rudd, tył Suntor
Obręcze: przód: Accent Pathfinder, tył: Mavic X519
Szprychy: przód: Dartmoor białe, tył: Sapim
Opony: przód: MAXXIS Larsen TT, tył: Schwalbe cx pro
Łańcuch: jakiś zwykły na czas testów, docelowo Shimano XTR/DURA ACE CN-7701
Siodełko: no name
Sztyca: Accent
Obejma: Accent
Mostek: ZOOM
Stery: Accent
Napinacze: Home made
Pedały: Author
Owijki: Przebita dętka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artas
Weteran
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 13:23, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
To jest rama z Mielca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukson
Administrator
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:12, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Mielec. Gluchy pewnie dal starego bio bike do odwzorowania. Zgadlem gluchy ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artas
Weteran
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 433
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 20:28, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Też mi przemknęła taka myśl przez głowę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
martinez
Kadet
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 0:15, 11 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Bajbus napisał: | Roznica pomiedzy 30/16 a 34/18 jest tak niewielka, ze jestem w stanie stwierdzic, iz roznica ta jest tylko stanem umyslu Pare osob sie pewnie ze mna nie zgodzi...no ok, waga zestawu 30/16 jest mniejsza, ale napiecie wywierane na lancuch jest kilkanascie procent wieksze niz przy 34/18, czyli mowiac wprost lancuch szybciej sie rozciaga (szczegolnie przy pologniwie). |
Nie do końca się z tym zgodzę. Różnica między 30/16 a 34/18 jest duża. Jeździłem na obu tych przełożeniach - 7 lat na 30/16 i rok 34/18. To między wariantem 32/17 a 34/18 jest bardzo niewielka różnica a jednak pod nogą czuję się tą zmianę. Moim zdaniem 30/16 to bardzo dobre przełożenie na speedrower i idealna opcja gdzie 33/18 staje się zbyt lekkie. Zgodzę się, że łańcuch się bardziej rozciąga na mniejszych kółka ale to jest logiczne. Nie mniej jednak nie ma dramatu. A jeśli chodzi o półogniwo to szybciej rozciągnie Ci się normalny łańcuch. Z racji kształtu ogniw w półogniwach, łańcuch jest bardziej elastyczny czyli rozciąga się i wraca do pierwotnego stanu. Czyli guma. Dla nas, szczególnie na starcie, to nie zbyt korzystny objaw. Z tego powodu (elastyczność) przestałem używać tego typu łańcuchów. Z tego co wiem z targów rowerowych to Dartmoor wycofał w ze swojej oferty półogniwa. Notabene jeździłem na półogniwie darta w 2010 roku i (choć to będzie zaprzeczeniem moich słów) tak się rozciągnął że drut z niego zrobił się po miesiącu. Opis elastyczności półogniwa dotyczy się lepszych łańcuchów – np. schadow interlock. Druga sprawa że półogniwa są raczej grube i nie współgrają dobrze z cienkimi zębatkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|